Obchodní podmínky


I. Provozovatel a dodavatel

Provozovatelem tohoto portálu a poskytovatelem služeb zde nabízených je společnost NoStress Commerce s.r.o., zastoupená Mgr. Tomášem Kučerou a Ing. Jaromírem Müllerem.

Fakturační adresa

  • NoStress Commerce s.r.o.
  • Vyšehradská 1349/2
  • 128 00 Praha 2
  • IČO: 28977475
  • DIČ: CZ28977475
  • Zapsaná Městských soudem v Praze, oddíl C, vložka 157315.

II. Bankovní spojení

FIO banka a.s.

  • Pro ČR: 2600054802/2010
  • Pro SR: 2600054802/8330
  • IBAN: CZ3920100000002600054802
  • SWIFT: FIOBCZPPXXX

PayPal

  • paypal[at]nostresscommerce.cz

III. Průběh nákupu

Celý proces nákupu probíhá na tomto portálu. Prvním krokem je vytvoření objednávky, na jejímž základě vzniká kupní smlouva. Během vytváření objednávky zákazník volí platební metodu a též uděluje souhlas s těmito Obchodními podmínkami. Protože všechny naše produkty mají povahu služeb nebo elektronického zboží, dodací metoda není potřeba.

Zákazník může objednávku vytvořit jako přihlášený uživatel (pokud se předtím registroval) nebo jako host. Pokud objednávku vytváří jako host, bude jeho jméno, adresa a email automaticky zaregistrována v okamžiku odeslání objednávky. Na email bude zasláno heslo k nově vytvořenému profilu, který má zákazník možnost použít v případě příští objednávky.

Zákazník má na výběr z následujících platebních metod:

  • platba kreditní kartou online (PayMuzo)
  • platba převodem na účet
  • platba přes PayPal

Následně je objednávka zaregistrována a čeká se na platbu. Jakmile je částka připsána na některý z našich účtů, je zákazníkovi umožněno si stáhnout objednané produkty ve své klientské části tohoto portálu. V klientské části si zákazník též může vygenerovat PDF faktury ke svým objednávkám a sledovat stav svých objednávek.

Před vlastním stažením produktu zákazník musí odsouhlasit podmínky Licence koncového uživatele a poté si produkt může stáhnout a nainstalovat.

IV. Reklamace a vrácení

V případě, že zákazník není se zakoupeným zbožím spokojen, má nárok na vrácení zaplacené částky ve lhůtě 30 dní od přijetí objednávky. V takovém případě zákazník musí kontaktovat provozovatele emailem a stručně shrnout důvody svého požadavku.

V. Licenční podmínky

Licence koncového uživatele je závazná pro všechny uživatele našich produktů a souhlas s podmínkami licence je vyžadován před každým stažením produktu v klientské části.

Licence koncového uživatele je k dispozici zde (též v PDF).

Všeobecné dotazy a odpovědi k licenčním podmínkám nalezete zde.

Na všechny naše elektronické produkty je udělována standardní záruční doba 6 měsíců, která začíná plynout ode dne objednávky. Během záruční doby má zákazník nárok na aktualizace produktů zdarma. Informace o aktualizacích jsou dostupné přes RSS a v klientské části, provozovatel zákazníka o dostupných aktualizacích aktivně neinformuje.

VI. Kontaktní informace